910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

jueves, 21 de mayo de 2009

Tenemus un dagal más

Pos sí, dendi'l lunis, en Villarrubias hai un dagal más, el que han teníu Milianín (el de la taberna de la carretera, que tieni el estancu de Villarrubias) y la su mujel (que me perdoni, que no m'acuerdu cómu se llama). Tampocu sé cómu se va a llamal el dagal, peru en cuantis m'enteri vos lo digu.

El casu es qu'estamus de noragüena. Ha nacíu esti dagal, y más que vienin en caminu, polu menus en Robrea y en Villarrubias.

Pos ná, lo dichu, noragüena a los padris del dagal, y noragüena a la genti d'El Rebollal, pos ya somus unu más.

Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!

2 comentarios:

EL MOTERU dijo...

Siempri es guena noticia el nacimientu de un dagal. Y mas en estus tiempus que corremus.
Por ciertu.!Que bien has saliu en na afotu del PREPAL. Habel si convenceis y desbancais al ataju de analfabetus , parásitus y tragonis que medran en la politica.

TXEBE dijo...

jejeje

Me paici qu'esu va a sel compricáu, paisanu. Nel vídeu tampocu salgu mal, jejeje

Peru güenu, esu de la política lo dejaremus pa otru escritu. En esti, el prencipal es el dagal de Milianín, y los que vienin en caminu, que me paici que son unus pocus más. En esu, estamus de noragüena n'El Rebollal.