910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

miércoles, 27 de mayo de 2009

Teatru en Peñaparda

En la nuestra tierra, de siempri, gustaba muchu esu que los nuestrus padris y agüelus han llamáu siempri "jadel comedias". Anque de seguru qu'esi nombri vieni de que cuasi siempri lo que se jadían era esu, comedias pa reilsi la genti y pasalu bien.

Por esu, quiciás no tendríamus que dali esi nombri a o que vamus a tenel en Peñaparda esti viernis, pos la obra no es una comedia, sinu un teatru más seriu y comprometíu, un teatru con el tema de la igualdá entri hombris y mujeris. Un teatru que mereci la pena que la genti s'acerqui a vel.

La obra de teatru que vamus a jadel es una adaptación de "Casa de Muñecas", de Henrik Ibsen. Los que podáis, venilvus a Peñaparda, de seguru que vos va a gustal. A nusotrus mos jadrá mucha ilusión que mos vengáis a vel.

OBRA: Casa de Muñecas
ESCRITOL: Henrick Ibsen
LUGAL: Centru Cultural de Peñaparda (escuelas viejas)
PUEBLU: Peñaparda
DÍA Y HORA: Viernis 29 a las 9 y media de la nochi (21:30 horas)
ENTRÁ: De baldi


Palra d'El Rebollal
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!

No hay comentarios: