910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

jueves, 7 de mayo de 2009

Froris






Ya estamus en primavera, anque por el calol que jadi más pareci qu'estamus ya nel veranu. Peru el casu es que ya ha llegáu mayu.

De siempri se ha oyíu idil a la genti que mayu es el mes de las froris y de verdá, cualisquiera que se ponga a paseal polus nuestrus campus y caminus puedi del que es verdá, pos andiquiera que se miri se puedin vel froris de tóas las crasis y coloris.

Da lo mesmu que vayas pola Cañá, por el caminu Los Bonalis, por el caminu Guinaldu, por el caminu Payu,... Si miras pa las cunetas, o al láu los regatus, o pa los práus, siempri ves anguna frol. Y hai muchas pa escogel: margaritas, gamonitus, candelillas, tijeritas, catalinas, sangri de nuestru señol, lechuguillas, joramagus, la frol de la escobera negral,...

Las coloris se ansoman a los nuestrus ojus, a las vecis paici qu'el arcu del Señol se ha caíu en angún práu y, rebujáu con el verdi de la yerba, podemus encontral froris de tóas las coloris: amarillas, colorás, brancas, azulis, morás,... Lo dichu, paici qu'el arcu el Señol ha veníu a jadel una vesita.

Pues ná, paisanus, a tó'l que le vagui, que no deji de dalsi un paséu por el campu, anque sólu sea a vel froris. Mereci la pena.

Palra d'El Rebollal
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!

1 comentario:

EL MOTERU dijo...

Hay que vel dagal.Estu es comu una comu una esplosión de luz,coloris y golol, por tos los sitius, acompañau de los cantaris de los pajarus.