910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

martes, 23 de junio de 2009

Sanjuanis 2009


Peñaparda ya dejó p'atrás las sus fiestas de San Silveriu, peru ya mos ha entráu a tós el ansia de fiesta, así que ya no se puedi paral.

Las que vienin agora son los Sanjuanis, que celebran a la mesma vés los pueblus de Navafrías, Payu y Robrea. El programa de tólus pueblus es apaecíu, anque puedi cambial en anguna cosina. Comu ná más ha llegáu jasta las mis manus el programa de los Sanjuanis de Robrea (gracias, robreanus, por traelu), es del que voi a ponel el programa.

MIÉRCOLIS 24 DE JUNIU
-------------------------
12:00 Misa en honol a San Juan
14:00 Paella pa tóa la genti nel Pabellón del Lugal

VIERNIS 26 DE JUNIU
------------------------
20:00 Levantamientu del Pinu
23:30 Verbena jecha pol MARIANO DÍAZ

SÁBADU 27 DE JUNIU
----------------------
12:30 Incierru jasta la Praza el Cañu
18:00 Desincierru y Capea
23:30 Verbena pola orquesta PIRÁMIDE

DOMINGU 28 DE JUNIU
------------------------
13:00 Incierru a caballu polas callis del lugal
18:00 Desincierru y capea


De lo que m'acuerdu de los programas d'otrus pueblus, ná más idilvus qu'en Payu, además de ponel el pinu, jadin tamién el Capazu y tienin juegus tradicionalis, y en Navafrías jadin tamién el Capazu (anque no ponin el pinu) y tienin unas chalras (una d'ellas jecha por Carlos García Medina). Peru, al no tenel los programas, no puéu idilvus ni lugal ni hora.

Güenu, dagalis, sea comu sea, y sea nel pueblu que sea, que lo paséis bien abondu en los Sanjuanis. Y no vos olviéis que, antis del amanecel, hai que lavalsi con el agua de 7 juentis pa espantal tólus malis.

Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!

No hay comentarios: