910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

domingo, 4 de enero de 2009

104 añus


¡Saludus, paisanus!

Lo primeru de tó, ¡¡FELÍS AÑU NUEVU!!. Y es que no escribía naíta nel blog dendi el añu pasáu. Ya iba siendu tiempu de ponel anguna cosina, y quería apencipial con una güena noticia.

Pos la güena noticia de hoi es que la Tia Gora, de Peñaparda, ha jechu hoi ¡¡104 añus!!. Pos sí, cientu cuatru ná más y ná menus. Y ahí la tenemus, comu si ná.

Anguién en Peñaparda llamó a los de la teli de Ciarrodrigu pa que la viniesin a grabal y allí estuvun, grabandu a la Tia Gora tocal el panderu (que le trujun pa que saliesi con él ena teli). ¡Y con qué saleru lo tocaba y cantaba! ¡Paici mentira qu'esa mujel tenga el tiempu que tieni!

¿Y cómu jadel pa llegal a esus añus? Pos de seguru que naidi de nusotrus va a llegal a los 104. Ni siquiera a los 100. Y muchu menos cona salú que tieni la Tia Gora. Ya lo despricaba nel editorial del númeru 13 de LA GURULLA, peru se puedi resumil con cuatru cosinas: trabaju, güena comía, güenus paséus y güen humol.

Güenu, dagalis, habrá qu'esprimental pa vel si llegamus anque sea a viejus.

Feliciadis, Tia Gora.

Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!


NOTA: esta afotu de la Tia Gora la jidi la mesma tardi del su 104 cumpreañus

1 comentario:

EL MOTERU dijo...

Que suerti tenemus los que la hemus vistu tocal el panderu con el arti la maestria y la gracia con que lo jadi. Que Dios la conservi muchus mas añus, porque sin duda es parti de la hitoria tradicional de Peñaparda.