910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

domingo, 27 de septiembre de 2009

Un dagal más

Ya hai tiempu que no escribía ná en esti rinconinu de la redi, y es que hai vecis que no vaga ponelsi delantri el ordenaol a escribil anque ná más sea unas palabrinas. Peru güenu, a vel si mos ponemus otra vés con el asuntu.

Esta vés escribu pa dal una güena noticia. Y es que n'El Rebollal tenemus un dagal más. Güenu, de seguru que más de unu, porque me paici qu'en Robrea había más de unu en caminu. Peru comu no sé de ciertu si han nacíu ya o no, no tengu otra que palral alreol del dagal que sí que sé que ha nacíu.

Pues ná, que sepáis tós que Juliu el del "Güelvi" y la su mujel, Inmaculada (de Villarrubias) han teníu esta semana un dagal. A mi unu de la familia me ha dichu que le van a ponel comu nombri Christian. Los padris, los tíus, los primus, los agüelus y tóa la genti estamus locus de contentus, porque no hai ná más alegri que el que naza un dagal, y más en los tiempus que corrin y en la nuestra tierra.

Pos ná, dagalinu, bienveníu al mundu. Y a la su madri, bienvenía al lugal, pos ha dejáu Villarrubias pa venilsi a vivil a Peñaparda. Polu menus se quéa en drentru El Rebollal. Bienveníus dambus dos.

Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!

No hay comentarios: