Asina es comu apencipia unu de los nuestrus cantaris de boa.
Qué bonita está la sierra
con el beredu froríu
más bonita está la novia
al láu del su maríu...
Y es que la nuestra sierra está mú polía nesti tiempu. El agua, bendita agua, que ha caíu la última semana ha jechu que tó esté verdi... y de tólas coloris, pos agora con los caloris de la primavera toas las prantas estan echandu hojas y froris, y las nuestras sierras, cotorrus y demás s'enllenan de coloris lo mesmu qu'un arcu del señol.
El miércolis que pasó mucha genti de Peñaparda se jue d'escursión a Gata pola calzá, y lo que más vinun ididendu es esu, que qué bonita estaba la sierra. Y es que pocas cosas hai más polías que la sierra en primavera, con los beredus, las jaras, los chagüarzus, las escobas,... y las milis y milis de froris que salin estus días. A cualisquiel láu que miris se te van los ojus y se t'enllena el espíritu de belleza y alegría.
Asina, dagalis, pa esti fin de semana vos doi un conseju. Dispués de comel, id a dal un paséu pol el campu. Cogel un caminu, o una veréa y ponelvus a andal. Sin prisa, sin afrontus, disfrutandu de la naturaleza. Es la mejol medecina.
P.D. Consejus cuandu se va a paseal: siempri que se puea, paseal en compaña en vés de sólu; cuandu vayáis pol un caminu no vos salgáis de lo conocíu; dejal dichu a anguién p'andi se va a paseal; lleval un teléfonu pol si pasa algu; lleval algu pa bebel; lleval un gorru pa no cogel una insolación
Palra d'El Rebollal ¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!