910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

viernes, 2 de noviembre de 2007

Recordandu...


JUEVIS, 1 DE NOVIEMBRI. Día de sol. Mín: -2'1ºC Máx. 14,5ºC

El primeru de noviembri es unu d'esus días señaláus en coloráu enus calendarius. Y es qu'es un día especial pol mé de que los cristianus recordamus a los que ya nu están entri nusotrus.

Esi mesmu día, y unus días ntis, toas las casas son comu un jormigueru. Que si froris brancas p'aqui, que si amarillas p'allá,... Y es que queremus que esi día, los nuestrus seris queríus, los que ya mos dejarun, tengan la su cassa, la su última cassa, lo más polía que se puea. Y los qu'entovía estamus d'esti láu del mundu le enllenamus el lugal de froris.

El Día de Los Santus, que asina llamamus a esti día, los ciminterius s'enllenan de genti, que van a jadeli una vesita a los sus padris, hermanus, agüelus,... y demás familia que dejarun esti mundu.

Craru que en estu, comu en cuasi toas las cosas, hai de tó. Hai genti que idi que no va al ciminteriu porque nu necesita un día especial pa acordalsi de los sus familiaris, qu'el añu tieni 12 mesis p'acordalsi. Hai otra genti que ná más s'acuerda esi día...

No quieru jadel esti escritu mú juerti. Ná má mandal, dendi esti pequeñu lugal de la redi, un recuerdu y un abrazu a toa la genti que mos dejó, a esa genti que, anque ya nu están vivus entri nusotrus, están vivus enus nuestrus recuerdus.

Esti escritu y esti recuerdu va pa ellus.

NOTA: Hi puestu nel escritu una afotu d'un centru de froris porque, al contrariu que muchus periódicus y televisionis, me paici de mal gustu sacal las tumbas de los ciminterius y el dolol de la genti que va a vesital a los sus muertus.

No hay comentarios: