Estus días, entri unas cosas y otras, hi teníu estu d'escribil un poquinu abandonáu, peru golvemus aquí seguil chalrandu alreol de la nuestra tierra y a seguil defendiendu la nuestra lengua.
Pos sí, paisanus, ha güeltu el fríu. Pa los que vivimus n'El Rebollal, esu no es noticia. No tenemus más de ansomal la narís a la calli pa que se mus yeli. Peru pa los qu'estáis juera, güenu es que sepáis que estas Navidadis van a venil frías, asina que traelvus p'acá gorru, bufandas, guantis,... Porque va a habel qu'abrigalsi bien.
Y es qu'estas son las temperaturas mínimas que hi medíu estus dos últimus días.
Martis, 11 de diciembri: -4'1ºC
Miércolis, 12 de diciembri: -5'6ºC
Agora mesmu tenemus, nel centru de Peñaparda -3'4ºC
Comu ya hi dichu anguna vés, el térmometru que tengu pa medil los gráus que jadin en la calli está nel balcón de la mi cassa, nel centru d Peñaparda, lo que jadi que esté algu a la abrigá. En lugaris comu El Castilu, el Ríu la Puenti o Riufríu puedi jadel jasta 5 gráus menus, asina qu'echá cuentas.
Esta mañana un hombritu mos diju que, montáu nel su cochi, pa Los Cotorrus jadía -1ºC, pal centru de Peñaparda -3ºC, pa'l Castillu -7ºC y en Robrea -10ºC.
Pos ná, dagalis. A arcendel la lumbri, a ponel el braseru, a ponel mantas ena cama, a ponelsi güena ropa d'inviernu porque, anque estamus a finalis del tardíu, el inviernu está llamandu a la nuestra puerta. ¡Y llama bien juerti!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario