910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

miércoles, 5 de marzo de 2008

Los votus

¡Güenas, paisanus!

Como créu que tós sabéis, esti domingu es el día los votus.

Comu héis vistu, ya hai días que nu escribía ná n'esti rinconinu de la redi, y es que estu de los votus mos trai a tós locus. Y a los que estamus puestus comu candidatus pa angún partíu, más.

Pos sí, paisanus, yo tamién estoi enas eleicionis. No salgu pola teli, no salgu enos periódicus, peru soi candidatu al Senáu pol el PREPAL (Partido Regionalista del País Leonés).

No hi queríu escribil ná d'estu aniantis porque esti "blog" quieri sel, más que ná, dedicáu a la cultura y al Rebollal, no a la política. Peru comu cai que una persona d'El Rebollal, es esti casu yo, está de candidatu pa las eleicionis,´es de recibu dalu a conocel.

No quieru jadel estu más largu. Tengu otru "blog" ena redi, dedicáu ná más a estu de la política, y la su direición es: http://candidatojb.blogspot.com

Tamién, si anquién quieri vel la güeb del PREPAL, vos deju la sud ireición: http://www.gratisweb.com/prepal

Y ya sabéis, si queréis votal a anguién de la comarca, podéis ponel una crucina al láu el mi nombri. La verdá, a mi me jadi mucha ilusión que la genti de la mi tierra me dé el su votu.

Güenu, estu es tó lo que voi a palral de las eleicions nel "blog". Güenu, quiciás ponga los resultáus el lunis. Peru no más.

Lo dichu, que podéis votalmi, si anguién quieri.

Un saludu.

No hay comentarios: