910-2010

Esti añu 2010 el Reinu de León (Salamanca, Zamora y León) jadi 1.100 añus. No debemus olvial que es n'esti Reinu nel que la nuestra comarca d'El Rebollal ajundi las sus raícis historicas y culturalis. Por esu, dendi esti rinconinu queremus recordal el su cumpriañus. FELICIDADIS

miércoles, 13 de febrero de 2008

Escritus nel "blog"

Güenas, paisanus.

Comu héis podíu vel, nu escribu tólus días nel blog. No es que se me haiga acabáu las ideas, que las tengu a cientus.

Lo que pasa es que me paici a mi que es poca la genti qu'entra tólus días a leel lo qu'escribu y, quiciás, esa genti que entra cá 2 ó 3 días se puedi dejal de leel cosas emportantis porque, si s'escribi tólus días, los escritus enseguía se quean m'atrás.

Por esu hi pensáu en no escribil tólus días, sinu cá 2 ó 3 días. Asina los que vesitáis esti pequeñu lugal de la redi qu'es el mi blog podéis leel las cosa con más tranquilidá, y tamién yo puéu escogel mejol los temas de los que chalral.

Créu que con esti cambiu salimus ganandu dambus dos: el qu'estu escribi y tú, qu'estás al otru láu del ordenaol leyendu lo qu'escribu.

Asina qu'es sotru esquitu va a sel pa'l viernis o el sábadu. Comu idin en angunus programas de la teli... ¡No faltéis, que pasu lista!

No hay comentarios: