Ya llevaba muchu tiempu sin escribil ná nel blog. Quería habel chalráu de la primavera y esas cosas peru, comu idin los partis de la teli, "la actualidad manda".
Y es que menúa racha d'acidentis himus teníu en Villarrubias.
El primeru, el de Miguel (pa lus forerus, "El Viriu"). Y es que el miércolis estaba pintandu la chiminea la su cassa cuandu, al subil (u al bajal, qué sabemus) se le escachó unu de los peldañus de la escalera, y jué a dal con los sus güesus en la calli. Se jidu una pitera en la cabeza (quiciás se dió en la escalera al cael) y tenía un oju jincháu. Además, paici que se escachó tamién un brazu. Esa mesma mañana vinu la UVI del 112 pa llevalu a Ciarrodrigu (menúa pará inútil en metá el caminu, lo que tenía de habel es un HOSPITAL comu Dios manda y no el chicorzu que han jechu) y dispués a Salamanca al hospital.
El segundu, el de una cuñá de la ex-alcaldesa de Villarrubias, una hermana del su maríu. Paici qu'estaba limpiandu los canalis de la su cassa, en la Calli la Ilesia, cuandu al pisal la uralita se risbaló y cayó al suelu dendi 4 metrus lo menus. Esta vés tuvu de venil el helicópteru pa llevala ligiera a Salamanca, porque la cosa parecía gravi. Al final, sigún me diju la corréa, paici ue tieni derrotá una muñeca y anguna vértebra de la espalda. Y entovia puedi dal gracias porque esas caías son mú malas. Esti jasta salió en la arradiu y en los periódicus. Vos pongu el enlaci con la noticia:
Güenu, pos asina estamus n'El Rebollal. Dendi esti rinconinu de la redi un abrazu mú juerti pa dambus dos, y a vel si se ponin güenus prontu, que menudu sustu mos han dáu.
Palra d'El Rebollal
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!
sábado, 28 de marzo de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
2 comentarios:
Tamborileru, si vas pol Villas andati con cuidiau con las escaleras. Si es que no puemus menus de andal jornagueandu y las cosas se enviejan. Si ves al VIRIU ,jali llegal mi apoyu. Provitu !que esfarrapaitu que ha queau!
Pierdi cudiáu, dagal. En cuantis le vea le digu que has preguntáu por él y le mandas recuerdus.
Un saludu, paisanu.
Publicar un comentario