domingo, 4 de enero de 2009
104 añus
¡Saludus, paisanus!
Lo primeru de tó, ¡¡FELÍS AÑU NUEVU!!. Y es que no escribía naíta nel blog dendi el añu pasáu. Ya iba siendu tiempu de ponel anguna cosina, y quería apencipial con una güena noticia.
Pos la güena noticia de hoi es que la Tia Gora, de Peñaparda, ha jechu hoi ¡¡104 añus!!. Pos sí, cientu cuatru ná más y ná menus. Y ahí la tenemus, comu si ná.
Anguién en Peñaparda llamó a los de la teli de Ciarrodrigu pa que la viniesin a grabal y allí estuvun, grabandu a la Tia Gora tocal el panderu (que le trujun pa que saliesi con él ena teli). ¡Y con qué saleru lo tocaba y cantaba! ¡Paici mentira qu'esa mujel tenga el tiempu que tieni!
¿Y cómu jadel pa llegal a esus añus? Pos de seguru que naidi de nusotrus va a llegal a los 104. Ni siquiera a los 100. Y muchu menos cona salú que tieni la Tia Gora. Ya lo despricaba nel editorial del númeru 13 de LA GURULLA, peru se puedi resumil con cuatru cosinas: trabaju, güena comía, güenus paséus y güen humol.
Güenu, dagalis, habrá qu'esprimental pa vel si llegamus anque sea a viejus.
Feliciadis, Tia Gora.
Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!
NOTA: esta afotu de la Tia Gora la jidi la mesma tardi del su 104 cumpreañus
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1 comentario:
Que suerti tenemus los que la hemus vistu tocal el panderu con el arti la maestria y la gracia con que lo jadi. Que Dios la conservi muchus mas añus, porque sin duda es parti de la hitoria tradicional de Peñaparda.
Publicar un comentario