viernes, 3 de abril de 2009
Fuegu
Ayel a la tardi estuvimus forasterus. Habíamus íu a Guinaldu a esprimental a cantal en un coru que tienin allí. Y la verdá, lo pasamus bien. Peru la sorpresa jué al golvel, y es que ya dendi Guinaldu se veía el jumu, y jasta el fuegu.
Entovía no sabiamus andi era el fuegu, peru al cogel el caminu de Payu a Peñaparda ya vimus qu'era en Peñaparda. Al acercalmus más al lugal, ya vimus que, además, el fuegu era cerquina del pueblu, nel sitiu que se llama La Picaraña (cerquinina de la Cantera y la Poda El Cesteru). Allí estaban los guardias de Payu, genti del lugal que había íu a apagal el fuegu porque tieni güertus p'allí, genti que quería ayual, cambionis de bomberus de los pueblus d'alreol (porque, anque sueni a cuentu, en Peñaparda no hai más que una carriña con un depositu chiquininu y que, además, esta mañana no furrulaba),... La foguera se veía dendi la carretera, así que vos podéis imaginal lo cerquina qu'estaba el fuegu del lugal.
Menus mal qu'el fuegu no jué grandi abondu. Sigún idin, se quemó alreol d'una hectárea de fusca: escobas, gatuñas,...
Peru lo peol es que los fuegus no nacin sólus. No jadía muchu calol comu en veranu. No había tormenta ninguna. No estaba al láu la carretera, asina que tampocu podía sel el descuidu d'un cigarru mal apagáu. Esi fuegu lo chiscarun adredi, ná más pensandu en jadel dañu.
Y es que, bien entráu nel sigru XXI, entovía hai genti falta. Porque hai qu'estal mú faltu pa chiscal un fuegu.
Esperemus qu'esti fuegu sea el últimu del sigru n'El Rebollal.
Palra d'El Rebollal.
¡¡RESPETU Y OFICIALIDÁ!!
NOTA: afotu jicha dendi El Castillu justu al llegal a Peñaparda. Serían alreol de las 10 de la nochi
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
2 comentarios:
Paisanu de lo únicu qestamus sobraus de hijus de la gran puta.
¿Peru que coima sacarán cun facer esas cousas?. En fin... L' únicu que pueu dicir yía que "menos mal" que nun s' estendióu más pur lu que dices que nun había vientu nin na.
Soden toos unos castrones!! Qué vayan quemar la sua ca!! :(
Publicar un comentario